Pro účetní zdarma!

ONFAKT – FAKTURAčNí SOFTWARE PRO účETNí

Spolupracujte se svými klienty online. Využijte onFakt k usnadnění toku dokumentů vašich klientů do vašeho účetního softwaru.

 

onFakt pro účetní

Užijte si hladší spolupráci se svými klienty

Pro účetní zdarma

Používání onFaktu je pro účetní zdarma. Umožňujeme vám napojit dokumenty klientů na váš vlastní účet a usnadnit si tak spolupráci s vašimi klienty.

Napojení na váš účetní software

OnFakt se pevně zavázal k technologickému rozvoji a elektronické fakturaci. Nabízíme různé způsoby, jak onFakt napojit na váš vlastní účetní software.

Užitečný nástroj pro vaše klienty

onFakt zajišťuje, že vaši zákazníci vytvářejí včasnější a přesnější administrativní záznamy, což znamená méně problémů při jejich zpracovávání.

Provize jako poděkování!

Otevřel si váš klient nový účet onFakt na základě doporučení z vašeho účtu pro účetní? Poděkujeme vám provizí.

Napojení na váš vlastní účetní software

Různé způsoby využití, podle vámi požadovaného workflow

1. Export do UBL/ISDOC

OnFakt může exportovat nákupní a prodejní faktury do formátu UBL nebo ISDOC. Tyto soubory lze importovat do téměř jakéhokoli účetního balíčku a zpracovávat je tam.

2. Synchronizace s vaším serverem

Synchronizujte všechny dokumenty klientů se svým vlastním serverem či prostředím Dropbox, Google Drive nebo OneDrive. Z těchto platforem pak můžete dokumenty zpracovávat ve vlastním účetním softwaru.

3. Propojení přes platformu pro doručování

Univerzální platformy pro doručování zajišťují, že vám vaši klienti mohou posílat své dokumenty přímo z onFaktu.

4. Přímé napojení

OnFakt má přímé napojení na účetní software běžící v cloudu. Uživatelé tak mohou zasílat své faktury přímo z onFaktu do odpovídající složky ve vašem účetním balíčku.

Jak začít s onFaktem pro účetní?

Snadno, rychle a zdarma!

Jak začít s onFaktem pro účetní?

 

  1. Vytvořte si svůj bezplatný účet prostřednictvím této webové stránky. 
  2. Po vytvoření účtu můžete pro své zákazníky vytvořit účet onFakt a pozvat je. 
  3. Každý klientský účet začíná 14denním bezplatným zkušebním obdobím, které vašim klientům umožní prozkoumat celý program. 
  4. V závislosti na účetním softwaru, který používáte, si můžete nastavit automatické zpracovávání dokladů. 
VYTVOŘIT ÚČET!

0

dokumenty vytvořené pomocí onFaktu

onFakt.cz pro účetní je dokonalý nástroj pro usnadnění výměny dokumentů s vašimi zákazníky!

Používejte svůj vlastní důvěryhodný účetní software, ale minimalizujte ruční zadávání díky spolupráci se svými zákazníky prostřednictvím onFaktu. Faktury vytvořené pomocí onFaktu lze snadno převést do téměř jakéhokoli účetního softwaru.

VYTVOŘIT ÚČET
server room